موزیک ویدیو جدید احسان پایه به نام نمی دوني
موزیک ویدیو جدید و بسیار زیبای احسان پایه به نام نمی دوني

موزیک ویدیو جدید و زیبای احسان پایه به نام نمی دونی

.: ادامه مطلب :.

قفل صفحه نمایش به روشهای بسیار زیبا و مدرن با Mobineon ScreenLock FX مخصوص نوکیا

قفل صفحه نمایش به روشهای بسیار زیبا و مدرن با Mobineon ScreenLock FXمخصوص نوکیا

ScreenLock FX 1 Full نام نرم افزاری میباشد که میتوانید به روش های زیبا گوشی خود را قفل کنید و دارای قابلیت های فراوانی هم میباشد که کمتر نرم افزار مشابهی این قابلیت ها را دارد. از ویژگیهای این نرم افزار میتوان به : روش های مختلف برای قفل گوشی و وجود ساعت بزرگ و زیبا بر روی هوم اسکرین و نمایش اطلاعاتی از قبیل تماس های نا موفق , پیام های رسیده , اتصالات GPRS و دارای اسکین ها و پس زمینه های مختلف و کنترل پخش کننده موسیقی و مصرف بسیار کم از باطری و حالات مختلف برای آنلاک و… اشاره کرد. این نرم افزار جالب بر روی گوشیهای نوکیا سیمبین سری۶۰ نسخه۵ قابل نصب میباشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار جالب و کاربردی را از سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

 

.: ادامه مطلب :.

سری هشتم مجموعه ۴ بازی فوق العاده زیبا برای گوشیهای

سری هشتم مجموعه ۴ بازی فوق العاده زیبا برای گوشیهای جاوا

به همراه داشتن بازیهای زیبا و سرگرم کننده در موبایل همیشه یکی از نیازهای افراد علاقمند بوده. اینبار ایرانیان دانلود افتخار این را دارد که مجموعه ای از بهترین بازیهای پلتفورم جاوا که قابل اجرا بر روی اکثر گوشیها میباشند را برای شما بازدیدکنندگان محترم تهیه نماید. با امید اینکه مورد توجه و رضایت شما قرار گیرد.این بازیها همگی دارای محیطی جذاب و گرافیکی قابل قبول و دارای موضوعات مختلفی هستند.در ادامه مطلب میتوانید این مجموعه ی زیبا را دریافت نمایید.

.: ادامه مطلب :.

سری نهم مجموعه ۴ بازی فوق العاده زیبا برای گوشیهای نوکیا

سری نهم مجموعه ۴ بازی فوق العاده زیبا برای گوشیهای جاوا

به همراه داشتن بازیهای زیبا و سرگرم کننده در موبایل همیشه یکی از نیازهای افراد علاقمند بوده. اینبار ایرانیان دانلود افتخار این را دارد که مجموعه ای از بهترین بازیهای پلتفورم جاوا که قابل اجرا بر روی اکثر گوشیها میباشند را برای شما بازدیدکنندگان محترم تهیه نماید. نام این بازیها : Fishing Off The Hook Ultimate Brick Breaker,The Lost Astra 3D,Crank میباشد با امید اینکه مورد توجه و رضایت شما قرار گیرد.این بازیها همگی دارای محیطی جذاب و گرافیکی قابل قبول و دارای موضوعات مختلفی هستند.در ادامه مطلب میتوانید این مجموعه ی زیبا را دریافت نمایید.

 

 

.: ادامه مطلب :.

آنتی ویروس قدرتمند Rising با امکانات فراوان مخصوص نوکیا

محافظت از اطلاعات و امنیت در گوشیهای موبایل یکی از نکات مهم میباشد از این جهت امروز برای شما عزیزان نسخه جدید یک آنتی ویروس بسیار قدرتمند و جدید با نام Rising Antivirus 3.1 را قرار داده ایم و دارای امکاناتی همچون جلوگیری از ورود انواع فایل های مخرب مانند ویروس ها,تروجان ها,کرم ها به گوشی و مدیریت کردن برنامه های در حال اجرا و دارای تنظیمات پیشرفته برای شناسایی ویروس ها و اسکن سریع گوشی و ایجاد بلک لیست برای تماس هایتان و گذاشتن پسورد بر روی فایل ها مانند عکس,آهنگ,ویدئو و امکان مخفی سازی اطلاعات تماسهای دریافتی و پیامک ها میباشد. این آنتی ویروس قدرتمند قابل نصب بر روی گوشیهای سیمبین سری۶۰ ورژن ۳و۵ میباشد. هم اکنون میتوانید در ادامه مطلب این آنتی ویروس را از سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

 

 

.: ادامه مطلب :.

تماشای تلویزیون با ProgDVB Standart Edition 6.70.3+ Portable

progdvb تماشای تلویزیون با ProgDVB Standart Edition 6.70.3+ Portable

ProgDVB یک نرم افزار قدرتمند جهانی است که برای تماشای تلویزیون دیجیتال و همچنین گوش دادن به کانال های رادیویی طراحی شده است. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا تلویزیون را از ماهواره دریافت و تماشا کنید و یا کانال های رادیویی را به طور مستقیم از ماهواره گرفته و با استفاده از کارت DVB – PCI و برنامه های رمز گشایی به کانال های رادیویی مورد علاقه خود گوش دهید. و یا حتی از دیش های ماهواره برای تماشا استفاده کنید و یا در رایانه های شخصی با استفاده از نرم افزار مایکروسافت ویندوز می توان تمامی کانال ها را دریافت کرد. همچنین دارای قابلیت ضبط تمامی برنامه هایی است که مورد علاقه شما می باشد و می تواند با انواع مختلفی از فرمت های صوتی و تصویری آنها را ذخیره کند. این نرم افزار از انواع مختلفی از منابع و فرکانسها پشتیبانی می کند که از آن جمله می توان کانالهای اینترنتی تلویزیون و رادیو . DVB-S (satellite), DVB-S2, DVB-C (cable), DVB-T, ATSC, ISDB-T, IPTV و ۴۰۰۰ کانال موجود در لیست را نام برد. این نرم افزار برای اجرا نیاز به برنامه Microsoft .NET Framework دارد.

.: ادامه مطلب :.

مدیریت دانلود فایل ها در اینترنت با نرم افزار Orbit Downloader 4.0.0.8 Portable

 

مدیریت دانلود فایل ها در اینترنت با نرم افزار Orbit Downloader 4.0.0.8 Final Multilingual Portable

Orbit Downloader نرم افزاری است که برای مدیریت دانلود فایل ها از اینترنت بکار میرود. با استفاده از این نرم افزار میتوان مدیریت دقیق و کاملی بر روی فایل های در حال دانلود از اینترنت داشت. این برنامه یک نرم افزار مدیریت دانلود بسیار قدرتمند بوده و میتواند جهت دانلود فایل های مختلف از اینترنت مورد استفاده قرار گیرد. همچنین این نرم افزار از پروتکل های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP پشتیبانی می کند و با مرورگرهای Internet Explorer, Opera, FireFox, Maxthon, Netscape کاملا سازگار است. علاوه بر این توسط این برنامه میتوان فایل های تصویری را به صورت مستقیم از سایت های پخش فیلم آنلاین دانلود کرد. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود نسخه کامپیوتری بازی جدید ندای خوارز:کارتل Call of Juarez: The Cartel 2011

دانلود نسخه کامپیوتری بازی جدید ندای خوارز:کارتل Call of Juarez: The Cartel 2011

.: نسخه Clone DVD + کرک :.

Call of Juarez: The Cartel 2011 عنوان سومین نسخه از سری بازی های ندای خوارز که توسط استودیوی Techland ساخته و تولید شده است و کمپانی مشهور Ubisoft حق نشر و توسعه آن را عهده دار بوده است. بازی مربوط به کابوی های غرب وحشی می باشد که نسخه Xbox360 و PS3 آن نیز بیانگر سبک اکشن و مهیج آن بوده اند. از لوس آنجلس آمریکا تا خوارز مکزیک سفری پر از خطر و ماجراجویانه که آمیخته با داستانی قوی و شخصیت های فوق العاده جالب است را تجربه خواهید کرد. در طول انجام بازی با سه شخصیت آشنا شده و بازی را ادامه خواهید داد. داستان بازی عمدتا در شهر لس آنجلس برقرار است ولی هراز گاهی با کشتی های مسافربری به دیگر شهرها سفرخواهید کرد. قابلیت بازی آزاد همچون دزدی برای جمع آوری پول و خرید لباس و برخی از دیگر کارها بازی را بسیار مهیج جلوه می دهد. موتور گرافیکی فوق العاده ای را در این بازی می بینیم که برخلاف نسخه های قبلی با موتور Chrome Engine 4 ساخته شده است، که رندر تصاویر تولیدی بسیار زیبا و گرافیکی هستند. نسخه The Cartel بدون شک وسعت دید بسیاری نسبت به نسخه های پیشین دارد طوری که حتی کوه هایی که هزاران پا با شما فاصله دارند ، از روی یک تپه ی بلند ، به خوبی قابل مشاهده اند. طبیعی گرایی و حس واقعیت جویی در بازی نظیر ندارد، به طور مثال در حین انجام مأموریت شبانه ممکن است با بارش باران، گرد و غبار و گرد باد مواجه شده و انجام مأموریت بسیار دشوارتر شود. ظرافت های ریز طراحی کاراکترها و مناطق بازی باعث زیبایی هرچه تمام تر آن شده است و حتی ماشین های موجود در بازی نیز از بافت فوق العاده حرفه ای بهره می برند. بازی دارای سه نوع گیم پلی به نام های Single Player Multi Player و Co-op می باشد که دو سبک ابتدایی معروف می باشند، در بخش Co-op گیمر به همراه دوست خود بازی را ادامه خواهد داد، بدین ترتیب که هردو کاراکتر تا یک مرحله هدف مشترک و برنامه ریزی خاصی دارند و تا رسیدن به آن باهم و در کنار هم مأموریت ها را خواهید گذراند. مثل بسیاری از بازی ها مد Death Match در این بازی نیز دیده می شود که می توانید به دلخواه در نقش گانگسترها و یا پلیس های لس آنجلس وارد میدان مبارزه شوید. صداگذاری بازی بسیار طبیعی شبیه سازی شده است، به گونه ای که صدای شلیک ها، اگزوز ماشین ها و حتی صدای کاراکترهای بازی گیمر را به وجد می آورد. هم اکنون این بازی زیبا را که نسخه کامپیوتری آن برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود ارائه شده است، را دریافت کرده و از اجرای آن لذت را ببرید.

.: ادامه مطلب :.

تبدیل DVD به AVI با نرم افزار Plato DVD to AVI Converter 12.05

تبدیل DVD به AVI با نرم افزار Plato DVD to AVI Converter 12.05

Plato DVD to AVI Converter از جمله نرم افزارهای بسیار خوب در زمینه کاهش حجم فیلم های دی وی دی می باشد. در واقع فرمت AVI یکی از فرمت های با کیفت ویدیویی است که از حجم مناسبی نیز برخوردار است. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا فیلم های با کیفیت DVD را تبدیل به فایل های ویدیویی با فرمت AVI کنید. فشرده سازی این برنامه به گونه است که بعد از تبدیل حجم فایل AVI در حدود ۷۰۰ مگابایت باشد تا بوانید به راحتی فیلم مورد نظرتان را بر روی سی دی رایت کنید. علاوه بر این در هنگام تبدیل سایر اجزای فیلم مانند subtitles, audio tracks, chapters نیز تبدیل می شود. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

 

 

.: ادامه مطلب :.

ورژن جدید نرم افزار قدیمی پخش فیلم و موزیک در جهان RealPlayer Plus 14.0.5 Final

ورژن جدید نرم افزار قدیمی پخش فیلم و موزیک در جهان RealPlayer Plus 14.0.5 Final

RealPlayer از قدیمی ترین نرم افزارهای پخش فیلم و موزیک به شمار میرود که میتوان توسط آن به آسانی انواع فایل های صوتی و تصویری را در کامپیوتر اجرا و پخش نمود. همچنین این برنامه از امکانات بسیار زیادی برای پخش فایل های صوتی برخوردار است که از جمله میتوان به کتابخانه موسیقی آن اشاره نمود که شما با کمک آن میتوانید به کل آهنگ های موجود در کامپیوتر خود مانند یک کتابخانه دسترسی داشته باشید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به قابلیت رادیو آنلاین اشاره نمود که میتوان با اتصال به اینترنت و اجرای نرم افزار ایستگاه های رادیویی مختلف را دریافت کرد. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

.: ادامه مطلب :.

ورژن جدید پلیر محبوب پخش فیلم و آهنگ در کامپیوتر KMPlayer 3.0.0.1441

ورژن جدید پلیر محبوب پخش فیلم و آهنگ در کامپیوتر KMPlayer 3.0.0.1441

برای اینکه بتوانید یک فیلم را در کامپیوتر خود ببینید به یک نرم افزار پخش فایل های تصویری نیاز دارید. KMPlayer نرم افزاری برای پخش فیلم در کامپیوتر است. توسط این برنامه میتوان فرمت های مختلف مالتی مدیا را در کامپیوتر اجرا نمود. این نرم افزار در هنگام نصب کدک های مورد نیاز برای پخش فیلم را با خود نصب می کند از همین رو پس از نصب برنامه نیازی به نصب کدک نخواهید داشت. علاوه بر این توسط این برنامه میتوان فایل های صوتی را نیز در کامپیوتر پخش کرد در واقع این نرم افزار یک پلیر فایل های صوتی و تصویری است. محیط این برنامه بسیار زیبا بوده بعلاوه میتوان از اسکین های ان برای زیبایی بیشتر استفاده کرد. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود انیمیشن فوق العاده زیبا و جذاب فصل شکار 2 Open Season 2008


نام :
فصل شکار ۲ – ۲ Open Season
ژانر : کمدی و ماجراجویانه
کیفیت : BDRip – عالی
فرمت : Mkv
رزولیشن : ۳۶۸×۸۵۰
امتیاز : ۵٫۵/۱۰
تاریخ انتشار : ۲۷ January 2009
مدت زمان : ۷۶ دقیقه
درجه سنی : PG
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : دارد
کارگردان : Matthew O’Callaghan , Todd Wilderman
نویسندگان : David I. Stern
ستارگان : Sony Antony , Joel McHale , Mike Epps

خلاصه داستان : یک سال بعد از اتفاقات قسمت اول انیمیشن، بوگ و الیوت باز می گردند.وقتی آقای وینی توسط گروهی ربوده می شود بوگ، الیوت و بادی تصمیم می گیرند او را نجات دهند، الیوت هم در مراسم ازدواجش شاخ عزیز خود را از دست داده و همچنین دوستش سوسیس توسط خانمی به نام “سنجاقک” گرفتار شده است فرار می کند و سنجاقک نیز به دنبال او …

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازیthe farm

 

دانلود بازی بسیاری زیبای مزرعه داری The Farm 2010

The Farm از سری بازی های مدیریتی است که در آن شما مدیریت یک مزرعه را بر عهده دارید. در این بازی شما مانند یک مزرعه دار باید کارهای مختلفی را که در مزرعه صورت میگیرد را انجام دهید. در ابتدا یک مزرعه کوچک در اختیار شما قرار دارد که شما باید با شخم زدن زمین و همچنین بذر پاشی و آبیاری به موقع اقدام به پروش محصولات خود نمایید و سپس آقدام به فروش آنها کنید. همچنین در کنار زمین زراعی قسمتی نیز برای نگه داری از حیوانات اهلی مانند مرغ و خروس, گاو و گوسفند و … قرار دارد که می باسیت از این حیوانات نیز مراقبت و نگه داری کنید و نیاز های آنها مانند آب و غذا, دادن دارو و … را به درستی انجام دهید. در صورتی که کارهای مزرعه را به درستی انجام دهید با کسب در آمد از فروش محصولات می توانید اقدام به گسترش مزرعه خود نمایید و همچنین افرادی را برای انجام کار در مزرعه به خدمت بگیرید. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

برخی از ویژگی های این بازی:
اجرای راحت بدون نیاز به سخت افزار قوی
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
داشتن کیفیت بسیار مناسب صدا
داشتن گرافیک بسیار عالی
حجم مناسب
و …

 

 

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود فیلم بسیار زیبای thor

دانلود فیلم بسیار زیبای Thor محصول ۲۰۱۱ امریکا

| کیفیت فوق العاده ی ۷۲۰p دانلود با لینک مستقیم و کمکی به همراه زیرنویس فارسی |

 عکس   دانلود فیلم Thor

ژانر: اکشن, ماجراجویی, درام

تاریخ انتشار: ۶ می ۲۰۱۱

امتیاز: ۷٫۴/۱۰

محصول: ایالات متحده

مدت زمان فیلم: ۱۱۵ دقیقه

کیفیت: PPVrip – خوب

فرمت: MKV

حجم: ۴۰۰ MB

کارگردان: Kenneth Branagh

نویسندگان: Ashley Miller, Zack Stentz

.: ادامه مطلب :.

انیمیشن Scooby Doo : Attack of the Phantosaur

دانلود انیمیشن Scooby Doo

انیمیشن Scooby Doo : Attack of the Phantosaur محصول سال 2011 با کیفیت DVDrip

با انیمیشن زیبا محصول سال 2011 در خدمت شما عزیزان هستیم.مشخصات این

اینیمشن

به شرح زیر میباشد:


تهیه کنندگان :

Loretta Devine, Frank Welker and Matthew Lillard


ژانر : انیمیشن ، کمدی، ماجراجویی


سال انتشار : 2011


کیفیت : DVDrip


حجم : 300 مگابابت

.: ادامه مطلب :.

دانلود انیمیشن فصل شکار

نام : فصل شکار – Open Season


 

ژانر : کمدی و ماجراجویانه


 

کیفیت : BDRip – عالی


 

فرمت : Mkv


 

رزولیشن : ۳۶۸×۸۵۰


 

امتیاز : ۶٫۱/۱۰


 

تاریخ انتشار : ۲۹ September 2006


 

مدت زمان : ۸۳ دقیقه


 

درجه سنی : PG


 

هزینه ساخت : $۸۵,۰۰۰,۰۰۰


 

فروش : $۸۵,۱۰۵,۲۵۹


 

محصول : امریکا


 

زبان : انگلیسی


 

زیر نویس فارسی : دارد


 

کارگردان : Roger Allers , Jill Culton


 

نویسندگان : Steve Bencich , Ron J. Friedman

.: ادامه مطلب :.

دانلود کسپر اسکای برای گوشی

                                                  Kaspersky_Mobile_Security9

Kaspersky Mobile Security نام یکی از آنتی ویروس های قدرتمند در پلتفرم های مختلف می باشد که این بار نسخه جدیدی از این نرم افزار را بروی گوشی های سیمبیان منتشر کرده است. این نرم افزار قادر است تا گوشی شما را از انواع آلودگی ها از جمله : ویروس ، تروجان ، بد افزار و… محافظت کند. یکی از ویژگی های منحصر بفرد این نرم افزار امکان رمزگذاری بروی فایل های موجود در گوشی می باشد. این نرم افزار به همراه کد فعال سازی بوده که بروی گوشی های سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ قابل نصب است.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بسته امنیتی برای کامپیوتر

 

BitDefender یکی از قدرتمندترین ابزارهای امنیتی ساخته شده در دنیا است که به عنوان بهترین آنتی ویروس نیز شناخته شده است . با بسته ی امنیتی BitDefender Total Security 2012 میتوانید جدیدترین ابزارهای امنیتی این شرکت را داشته باشید . دارای ابزار قدرتمند برای اسکن و از بین بردن فایل های مخرب ، فایروال ، کنترل کودکان در اینترنت و محدودسازی دسترسی آنها ، حفاظت از حریم خصوصی شما ، از بین بردن ایمیل های اسپم و مزاحم است . قابلیت بروزرسانی خودکار ، اسکن برنامه های در هنگام اجرا ، موتور قدرتمند برای اسکن و شناسایی ، دیتابیس عظیم نرم افزار برای شناسایی هرگونه فایل مخرب ، قابلیت حذف ردپاهای اینترنتی و حفظ حریم شخصی ، از بین بردن ایمیل های اسپم و … از ویژگی های این بسته ی امنیتی است . این نسخه برای ویندوزهای ۳۲ بیتی است و Patch تست شده نیز داخل بسته قرار دارد .

.: ادامه مطلب :.

نسخه ی نهایی مرورگر Opera 11.50 Final

Opera مرورگریست که با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

.: ادامه مطلب :.

دانلود مرورگر سریع و قدرتمند گوگل Google Chrome 14.0.835.8

دانلود مرورگر سریع و قدرتمند گوگل Google Chrome 14.0.835.8

Google Chrome جزو مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و … اشاره نمود.

.: ادامه مطلب :.

جست و جو و دانلود کلیپ های آنلاین با نرم افزار Ashampoo ClipFinder HD v2.07

جست و جو و دانلود کلیپ های آنلاین با نرم افزار Ashampoo ClipFinder HD v2.07

||  ویژه فایر دانلود ||

|| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت ||

.

شاید برای هرکاربری پیش آمده باشد که بخواهد کلیپ آنلاینی که در یکی از سرویس دهنده وجود دارد را دانلود نماید. سرویس دهنده هایی که معمولا تنها اجازه پخش و اجرای آنلاین فایل صوتی یا تصویری را می دهند و غالبا امکان دانلود از آن ها به صورت معمول وجود ندارد ؛ این در حالی است که جست و جو یک فایل در میان چندین سرویس دهنده هم شاید کار زیاد ساده ای نباشد اما ما در این مطلب به شما نرم افزاری معرفی می کنیم که به راحتی در سایت های مختلف به اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری به جست و جو پرداخته و به راحتی کلیپ های مختلف را دانلود و حتی به صورت مستقیم تبدیل هم کنید.


این نرم افزار قدرتمند و البته فوق العاده مفید که

Ashampoo ClipFinder HD

نام دارد بدون هیچ گونه سختی و با داشتن واسط کاربری جذابش این امکان را فراهم می کند تا با بهترین کیفیت ممکن و بدون هیچ گونه کاهش کیفیتی اصل کلیپ از سایت سرویس دهنده دانلود شده و کاربر بتواند به راحتی آن را در سیستم خود ذخیره نماید. البته نه فقط دانلود بلکه امکان نمایش به صورت آنلاین هم در سیستم نرم افزار گنجانده شده است. دانلود کلیپ ها با فرمت FLV و امکان تبدیل آن ها ، امکان جست وجو و دانلود کلیپ های سه بعدی ، نمایش حجم فایل دانلودی و موارد بسیار دیگر بخش هایی از امکاناتی هستند که این محصول Ashampoo در اختیار کاربران قرار می دهد.


سایت های به اشتراک گذاری آنلاینی که توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند بسیار رایج هستند که می توان از جمله آن ها به YouTube ،VideU ،MyVideo ،ClipFish ،Google Video ،sevenload Dailymotion اشاره نمود. جالب است که این نرم افزار این امکان را هم می دهد از کلیپ های مورد نظر خود Playlist  هم تهیه کرد تا در صورت لزوم به صورت خودکار پخش و اجرا شوند. Ashampoo ClipFinder HD همچنین از قابلیت Tab Browsing هم پشتیبانی می کند که در سریعتر شدن کار فوق العاده موثر خواهد بود.

.: ادامه مطلب :.

نرم افزار مدیریت دانلود فایل ها در تورنت با µTorrent 2.2.1.25154 Final

µTorrent 2.2.1.25154 Final

نرم افزار

قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود µTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده  و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد  تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. µTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . µTorrent  بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و یا به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند در سایت های تورنت مشغول باشید.

.: ادامه مطلب :.

Internet Download Manager از جمله قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. که علاوه بر اینکه به عنوان شتاب دهنده ی دانلود از جمله بی رغیب ترین هاست،دارای قابلیت ادامه دانلود می باشد. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود و … اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانی به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. این نرم افزار با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را درهنگام دانلود ببرید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود gta iv

بازی بسیار زیبا و پرطرفدار GTA IV برای کامپیوتر این بار با حجم فقط 13 مگابایت، این بازی فشرده شده است و پس از اینکه آن را از حالت فشرده خارج کردید به 6 گیگابایت تبدیل میشود. پیشنهاد میکنیم حتمأ دانلود کنید.

wWw.ClickKon.cOm

 

نکته مهم : هنگام استخراج فایل زیپ توجه داشته باشید که درایو شما ۶ گیگ فضای خالی داشته باشد ، بعد از استخراج فایل iso را در نرم افزار درایو مجازی daemon tools قرار دهید و اجرا کنید.

 

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود مافیا 2 نسخه جدید

بازی Mafia II را در GamesCom آلمان به معرض نمایش بازدیدکنندگان و متخصصین گذاشت. دمویی که سازندگان برای این رویداد در نظر گرفته بودند، بیشتر به ماموریت‌های فرعی اختصاص داشت. همانطور که می‌دانید انجام این نوع ماموریت‌ها به انتخاب خودتان است. تفاوت ماموریت‌های جانبی Mafia II با دیگر بازی‌ها در ارتباطشان با داستان اصلی است. نسخه نمایشی با یک تماس تلفنی آغاز شد. شخصیت اول بازی یعنی ویتو(Vito) از شریکی با نام جوزپه(Giuseppe) پیامی دریافت کرد که از او خواست تا برایش مقداری کاغذ فراهم کند. ویتو پذیرفت و پس از انتخاب لباس از جا لباسی و ماشین از گاراژ، به کمک وی رفت. در راه با یک حادثه جزئی روبرو شد که زن و مردی با ماشین به یکدیگر برخورد کرده و دعوا میان آن دو بالا گرفته بود. در اینجا شما می‌توانید به دلخواه در برابر مرد عصبی، از آن خانم دفاع کنید. در این صورت با نحوه مبارزه تن به تن آشنا می‌شوید که شامل سه حرکت ضربه سطحی، ضربه سنگین و جاخالی و گریز از دست دشمن است.

 |برای اولین بار در میان سایت های ایرانی،به همراه کرک نهایی SKIDROW که سالم و تست شده میباشد|

 |کرک نهایی SKIDROW بدون مشکل در مرحله دوم و کاملا سالم به پست افزوده شد|

 

mafia2 cover دانلود بازي فوق العاده زيباي Mafia 2

 

 

.: ادامه مطلب :.

منهدم كردن هواپيماها در بازي Battlestrike: The Road to Berlin

منبع : www.AsanDownload.com

 

مدت ها بود كه يك بازي اكشن در سايت قرار نداده بوديم و حالا بعد از وقفه اي نسبتا طولاني و در ايام تعطيلات قصد داريم تا بازي جذاب و اكشني به نام

Battlestrike: The Road to Berlin

را به شما كاربران عزيز تقديم كنيم. بازي سراسر هيجان كه موضوع آن انهدام هواپيماهايي هستند كه بر فراز برلين پرواز مي كنند. اين بازي جذاب و ديدني كه از گرافيك بسيار مناسبي بهره مي برد براساس داستان و طراحي قديمي ساخته شده است، هواپيماها قديمي، توپخانه هاي قديمي و به طور كلي طراحي

بازي

به سبك قديم انجام پذيرفته تا كاربران حال و هواي جنگ هاي قديمي را هم احساس كنند. اين

بازي

طوري طراحي شده كه كاربر بايد با اسلحه هايي كه در هرمرحله در اختيارش قرار مي گيرد هواپيماهاي در حال پرواز را منهدم كند، البته اين اسلحه ها در هر مرحله تغيير خواهد كرد و اين امر هم ناشي از آن مي شود كه هرمرحله از مراحل قبل سخت تر خواهد بود براي نمونه

مرحله اول

از داخل هواپيما بايد هواپيماهاي در حال پرواز نشانه گرفته شود، يعني هواپيماي اصلي ثابت و بايد با اسلحه هواپيماهاي دشمن منهدم شوند، مرحله دوم از روي زمين با توپخانه بايد هواپيماها نابود شوند اما مرحله سوم سخت تر شده و حالا كاربر بايد هم هواپيما خود را به پرواز درآورد و هم هواپيماهاي دشمن را نابود سازد. صداي شليك ها ، پرواز هواپيماها و انفجار آن ها در آسمان و صداهايي كه توليد مي شوند در

Battlestrike: The Road to Berlin

به جذابيت

بازي

كمك بسياري مي كنند.

بازي

نياز به دقت و سرعت عمل بالايي هم دارد ، نشانه گرفتن از يك سو و همچنين دنبال كردن حركت هواپيماها از جذابيت هاي بازي است، چراكه هيچ يك از هواپيماها با يك تير منهدم نخواهند شد و بايد با تعقيب آن ها و شليك مداوم تيرها آن ها را نابودكرد.



قابليت هاي كليدي بازي Battlestrike: The Road to Berlin :

- گرافيك بسيار مناسب بازي

 

- صداهاي بسيار جذاب و هماهنگ با تصاوير

 

- مراحل مختلف در بازي كه هريك خصوصيات مربوط به خود را دارند.

 

- امكان زوم در تصاوير براي پيدا كردن راحت هواپيماها

 

- اسلحه هاي متفاوت در

بازي

- نياز به دقت و سرعت عمل بالا

 

- نصب سريع و آسان بازي

 

- سازگار با سخت افزارهاي معمولي

 

- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله

ويندوز محبوب 7

.: ادامه مطلب :.

دانلود Arma 2 : Reinforcements جنگی تمام عیار در قالب بازی

 

بازی جدیدی که به تازگی ارائه شده و در محیط مجازی هم هواداران زیادی پیدا کرده و در ژانر بازی های اکشن می باشد Arma 2 – Reinforcements نام دارد. بازی فوق العاده جذاب و با کیفیتی که از نظر گرافیکی یکی از طبیعی ترین بازی هایی است که تا به حال عرضه شده است. نسخه های مختلفی از این بازی قبلا ارائه شده اما نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد با استفاده از تغییرات انجام گرفته در گرافیک ، حرکات در تمامی بخش های بازی و بسیاری گزینه های دیگر با بهبود چشمگیری مواجه شده است. این بازی جنگی که به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده با وسایلی همچون ماشین ها ، اسلحه ها ، هواپیماها و به طور کلی تمامی وسایلی که با نمونه های اصلی هیچ گونه تفاوتی ندارند فوق العاده جذاب تر خواهد شد چرا که کاربر پس از طی چند دقیقه می تواند محیط یک جنگ واقعی را حس کند.
اجرای بازی به حالت تک نفره که نقش اول به همراه دوستش در جنگ ها شرکت می کند یا اجرا به صورت مولتی یوزر که امکان اجرای بازی تا 50 نفر را هم فراهم می کند از نکات بسیار جالب و کلیدی این بازی محسوب می شود. از دیگر ویژگی های Arma 2 : Reinforcements می توان به انجام تمامی کارها توسط پلیر اشاره کرد. برای مثال تمامی ادوات جنگی توسط خود کاربر باید تعمیر و بازسازی شود ؛ نکته ای که در کمتر بازی می توان نمونه آن را مشاهده کرد این مورد خود سبب جذاب تر شدن بازی می شود چرا که یک جنگ تمام عیار پیش روی کاربرانی است که این بازی را دانلود و نصب و سپس اجرا می کنند.

 

نام بازی:

Arma 2 : Reinforcements

پلتفورم : PC


ژانر:

اول شخص تیراندازی

موعد انتشار:

2011

نوع فایل :

ایمیج دی وی دی

زبان:

Russian, English

فرمت ایمیج:

ISO

ناشر: E-Frontier


حمایت توسط :

Bohemia Int

درجه بندی سنی :

+۱۸

قابلیت آنلاین:

دارد

کرک :

از پیش کرک شده

حجم بازی :

6.36 گیگابایت

.: ادامه مطلب :.

منبع : www.AsanDownload.com

 

در گاهي مواقع به علت استفاده بيش از حد يك سي دي يا دي وي دي برخي از فايلهاي آن غير قابل كپي مي باشد و در هنگام كپي كردن در ويندوز با پيغام خطا روبرو ميشويد.  و در برخي از مواقع به علت قفل گذاري بر روي اين گونه ديسكها شما نمي توانيد در شرايط عادي كل اطلاعت يا بخشي از آن را بر روي هارد ديسك خود كپي كنيد. در برخي از قفل گذاري ديسكها از قفل گذاري حجمي استفاده ميشود كه حجم فايل به صورت غير واقعه اي نشان داده ميشود و شما در هنگام كپي كردن با پيغام كمبود فضا روبرو ميشود كه ميتوانيد به راحتي اين گونه فايلها را با حجم واقعي خود بر روي هارد ديسك خود ذخيره نماييد. اين نرم افزار قدرتمند كارايي هاي بسيار زيادي دارد كه ميتوان به كپي سي دي و دي وي دي هاي خش دار و قفل دار اشاره نمود. يكي ديگر از قابليتهاي مهم اين نرم افزار در مواقعي است كه شما با نرم افزار Nero اطلاعاتي را در ادامه سي دي خود رايت كرده ايد و بعد از مشاهده آن اطلاعات ناپديد شده است كه شما ميتوانيد به آساني با استفاده از اين نرم افزار اطلاعات ناپديد شده خود را دوباره بدست آوريد. شاید شما هم از این که اطلاعات مهم ی از قبیل

نرم افزار

،فیلم و

عکس

و ... را روی یک CD / DVD / BD / HD DVD ذخیره کرده باشد ولی به علت اینکه دنیای از خش 

CD

... شما را فرا گرفته و برای شما غیر قابل استفاده شده ناراحت شده باشید ! خوب راه حل اینجاست

نرم افزار IsoBuste

r با این نرم افزار علاوه بر

بازگردانی

اطلاعات آسیب دیده میتوانید از دست

قفل های

حجمی و کارکتری نیز در امان باشید وبه راحتی آنها را رايت کنید. قابلیت بسیار خوبی که به این ورژن

نرم افزار

اضافه شده پشتیبانی از dvd و به طور کلی CD , DVD , BD, HD DVD می باشد.

.: ادامه مطلب :.

نرم افزاری ساده برای رایت اطلاعات Avmediasoft AV Burning Pro v3.1.1

3

منبع : www.AsanDownload.com


Avmediasoft AV Burning Pro
نرم افزاریست

قدرتمند اما در عین حال ساده و سبک که قادر است تا خواسته هایی که اکثر کاربران در رابطه به کپی اطلاعات برروی انواع لوح های فشرده را دارند مرتفع سازد، این ابزار که با تقریبا تمامی انواع لوح های فشرده سازگار است می توان با سرعت بسیار بالا اجرا شده و کار کپی اطلاعات را به شکل های مختلف انجام دهد، کپی اطلاعات به صورت Data، رایت به صورت لوح فشرده صوتی و همچنین رایت و کپی اطلاعات برروی انواع لوح های فشرده به صورت ویدئو قابل نمایش برروی سیستم های صوتی و تصویری از جمله قابلیت های کلیدی این ابزار هستند.

 

سازگاری با انواع سی دی ها، دی وی دی ها و همچنین نسل آینده دیسک های نوری یعنی Blu-ray ها، سازگاری با فرمت های مختلف صوتی و تصویری، هماهنگی با دی وی دی های Double Layer که قادرند تا 9 گیگابایت اطلاعات را ذخیره کنند و امکانات متعدد دیگری که در نسخه ی جدید از

نرم افزار

Avmediasoft AV Burning Pro دیده می شوند

.: ادامه مطلب :.

Roxio Creator Pro 2012 کامل ترین بسته نرم افزاری برای رایت

دانلود Roxio Creator Pro 2012 کامل ترین بسته نرم افزاری برای رایت

 

نرم افزارهای متعددی هستند که برای رایت لوح های فشرده می توان از آن ها بهره برد. نرم افزارهای کوچک و بزرگی که معروفترین آن ها Nero نام دارد. Nero چند سالی است که حوزه فعالیتش را گسترش داده و امکانات فوق العاده ای را به بسته ی نرم افزاری اش اضافه کرد تا بتواند از هر گروه کاربر دسته ای را جذب کند و مطمئنا هم در این هدف موفق عمل کرده است چرا که حداقل 10 عنوان مختلف نرم افزاری را می توان در بسته های نرم افزار شرکت Nero مشاهده نمود. یکی دیگر از ابزارهایی که در این زمینه می تواند در کنار Nero قرار گیرد و حتی در مواردی مفیدتر هم باشد محصول Roxio است.

Roxio Creator

نرم افزاری فوق العاده کامل و قدرتمند در زمینه مدیریت لوح های فشرده است. یک نرم افزار چند رسانه ای فوق العاده تکامل یافته که ده ها قابلیت کلیدی دارد که هریک می تواند به عنوان نرم افزاری مجزا ارائه گردد. در مورد این ابزار به جز قابلیت رایت و امکانات مربوط به آن قابلیت هایی نظیر ایمن سازی لوح های فشرده برای جلوگیری از کپی رایت های غیر مجاز به صورت پیشرفته ، ساخت دیسک های صوتی به صورت حرفه ای با امکاناتی برای ویرایش فایل های صوتی ، ساخت دیسک های با کیفیت فوق العاده بالای HD با امکان پشتیبانی از دیسک های Blu-ray و امکانات متعدد دیگر اشاره نمود.

 

در مورد این بسته نرم افزاری همین بس که بسیاری از شرکت های سخت افزاری و سازنده انواع لپ تاپ ها به دلیل سازگاری فوق العاده این ابزار با انواع دیسک ها و Writer ها این بسته نرم افزاری را به کاربران پیشنهاد می دهند چرا که معمولا کمترین خرابی ها را در زمان رایت و ارائه خدمات بهتر به کاربر این ابزار از خود نشان داده است.

.: ادامه مطلب :.

به فایر دانلود خوش امدید

با سلام.به فایر دانلود خوش آمدید.

امیدواریم لحظات خوبی را در فایر دانلود سپری نمایید،نظرات سازنده خود را از ما دریغ نفرمایید

                                                                                            ***با تشکر***

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

f-dl

پوریا

f-dl

http://f-dl.loxblog.com

دانلود رایگان

موزیک ویدیو جدید احسان پایه به نام نمی دوني

دانلود رایگان

به فایر دانلود خوش آمدید به بزرگترین دانلود سرای ایرانی خوش آمدید

دانلود رایگان